obsah

MACHÁČEK Jan machacek at std.fbm.vutbr.cz
Tue Mar 18 20:21:49 CET 2003

zdravim vsechny, mam nasledujici problem....(uz jsem sem sice psat ,
ale nedostal jsem kloudnou odpoved, tak to zkousim znovu :-)

pisu seminarku a pouzivam automaticke generovani nadpisu do zahlavi...
generuji obsah a ten je na vicero stran presne receno na tri a u
toho obsahu tam nechci mit automaticky vygenerovanynadpis obsahu ale svuj to jsem udelal nasledovne pomoci \markboth....

\newpage
\markboth{\emph{Diplomová práce}}{\emph{Obsah}}
\renewcommand{\baselinestretch}{1.0}
\small\normalsize
\tableofcontents
\markboth{\emph{Diplomová práce}}{\emph{Obsah}}
\clearpage

....to \markboth je tam dvakrat z toho duvodu, ze kdyz ten obsah byl
na dve stranky, tak to fungovalo a na obou dvou (tedy prvni a posledni) jsem
to mel jak to chci, ale ted jak je to na tri stranky, tak ta prostredni
 je zase tak, jak to udela latex automaticky....nevite nekdo jak docilit
zmeny v celem obsahu...at je na libvolny pocet stran???
 moc moc diky cau Machys