Problemy s exponenty

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue Mar 18 12:50:01 CET 2003

I tak je to dost podivne. Mam yap verzi 0.98n a takove kousky mi nikdy
neprovadel. Pri kazdem aspon trochu citelnem zvetseni je videt, ze
velikost je rozdilna. Mozna mate jinou verzi s nejakou chybou.
Pokud Vas zajima duvod takoveho chovani, mohla byste zkusit tisk primo z
yapu nebo se mrknete do vypisu zpracovani - je to polozka Logbook v menu
View.

Jiri Zelinka