orezove znacky v LaTeXu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Mar 18 10:01:54 CET 2003

On Tue, 18 Mar 2003, =?ISO-8859-2?Q? Mat=ECj?= =?ISO-8859-2?Q?Pol=E1ch ?= wrote:

> značek?
> >

> Muzete zkusit zwcropmarks od p. Wagnera na
> http://icebearsoft.euweb.cz/tex -- jsou dobre udelane a
> zdokumentovane, jedinym nedostatkem je, ze se nedaly pouzit pro
> archovou montaz, to ostatne nejde ani u dvips -k.

Pro archovou montaz uz mam take reseni. Bohuzel je chyba v pstops a
nektere funkce tam chybi, zaridil jsem to tedy zpusobem, aby to co
nejrychleji fungovalo. Mam tedy drobnou upravu v pstops, cele se to ovlada
z perlu a jeste se PS pousti skrz awk. Zjistil jsem, ze chyba v pstops se
neprojevi, kdyz vystup poslu primo na PS tiskarnu, ale neprojde spravne
pruchod distillerem. Ja jsem potreboval udelat archovou montaz a vysledek
poslat jako PDF, takze jsem z pstops musel vyhazet prikazy, ktere podle
manualu PS nemaji uvnitr souboru byt.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz