potlaceni cislovani kapitol (ne pomoci hvezdicky)

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Tue Mar 18 05:10:09 CET 2003

On Tue, Mar 18, 2003 at 01:10:29AM +0100, Martin Sanda wrote:
> Dobry den!
>
> Jakým způsobem v LaTeXu potlačit číslování kapitol etc. tak, aby se přesto
> kapitola objevila v obsahu atp.?
> Z výše napsaného vyplývá, že hvězdička* není vhodné řešení.
>
> V archivu konference jsem nic nenašel.

Tak to pochybuji...

Ale není mi hlavně jasné, co chcete. Aby se prostě
nečíslovalo? Aby se nečíslovaly kapitoly a nejvyšší úroveň
číslování byla section? Aby se neočíslovala nějaká konkrétní
kapitola a objevila se v obsahu nečíslovaná?

Třetí možnost (připadá mi nejpravděpodobnější) by byla:

  \chapter*{Foo, bar, and baz}
  \addcontentsline{toc}{chapter}{Foo, bar, and baz}

Používám ovšem zapovězenou hvězdičku ;-)

Yeti