vektory

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Thu Mar 13 21:15:52 CET 2003

On Thu, Mar 13, 2003 at 08:56:59PM +0100, Jan Houstek wrote:

> Taktez dekuji za hodnotne prispevky. Me k TeXu privedl Premek Sedivy (z
> gymnazia v Hradci Kralove) a ten pro sazbu zadani a reseni Fyzikalni
> olympiady pouziva font bssb10, ktery kdysi udelal Mira Broz (je to font z
> CM rodiny, pouze ma upravene nejake parametry a nejake znaky). Je to tucny
> skloneny bezpatkovy font. Podle doslych prispevku to sice neni idealni,
> ale uz jsem si na to tak zvyknul, ze to nechci menit.
>
> Pokud chcete videt, jak to vypada v praxi, tak kouknete na
> http://fykos.mff.cuni.cz/cz/archiv.htm (zejmena posledni rocnik).

To je víceméně stejný font jako ten můj (a viděl jsem ještě
nejméně jeden nezávislý, stejně udělaný). Pokud se vychází
z cmssbx, tak to ani moc jinak udělat nejde.

Font pana Horáka je jiný, ale nejsem si jistý, jak by to
spolu vypadalo, kdybych chtěl použít cmssbx např. pro
nadpisy. Asi bídně. Takže bych musel zvolit jiné
(odpovídající) písmo i pro ně.

Yeti