Preskrtnuty text

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Mar 13 12:27:22 CET 2003

On Thu, 13 Mar 2003, Petr Mojzisek wrote:

> Nejde o to, jak to funguje, dulezite je, ze obsah, ktery chci
> vyplacnout ven a to preskrtnuty, je v parametru #1. A to ja neumim.

Ale zalezi na tom, jak presne je to v tom #1 ulozeno -- jsou tam uz znaky
v kodovani fontu? Jsou tam aktivni znaky (kvuli diakritice), ktere se
budou expandovat bud na texove sekvence nebo na znaky v kodovani fontu? Je
tm nejake jine makro, ktere se bude expandovat na prislisny text? to vse
muze, ale nemusi, byt dulezite.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz