Preskrtnuty text

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Mar 13 12:00:58 CET 2003

On Thu, 13 Mar 2003, Jiri Zelinka wrote:

> Taky bych si netroufl tvrdit, ze TeXu moc rozumim, ale vypada to, ze
> xmlTeXu nerozumim vubec. Navic jej momentalne nemam k dispozici, takze
> si Vas problem nemuzu vyzkouset. :-(
> Ale snad se jeste nekdo ozve.

Ono by bylo nutne presne vedet, co xmltex s temi parametry provadi a
co presne se preda uvnitr makra uzivateli. Mozna by stacilo, kdyby se
misto \gdef\temp pouzilo \xdef\temp, ale treba by to dopadlo jeste hur...

Ja radsi prevadim XML na LaTeX pomoci XSLT, protoze mam plnou kontrolu nad
procesem a nemusim se ucit mnoho noveho -- mel jsem o tom prednasku na SLT
a bude to v nekterem Zpravodaji.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz