Orezavanie

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Tue Mar 11 13:13:28 CET 2003

On Tue, Mar 11, 2003 at 01:01:11PM +0100, David Necas (Yeti) wrote:

> Ono je asi jednodušší to po písmenku přidávat, dokud se to
> vejde -- to samo o sobě je kvadratický algoritmus (pokud se
> v každém kroku musí sestavit box, abych se mohl podívat na
> jeho délku), počítám, že odebírání bude aspoň kubický...

Nejrychlejší bude bezesporu navržená metoda se zavedením novych vzoru
jazyka, který bude mít \patterns{a1 b1 c1 č1 d1 ...}
(za kazdym pismenkem se muze delit), a uriznout text s \raggedright
najednou. Jen je treba si na to zavest novy jazyk (\language)
a navic lze online nastavovat napr \lefthyphenmin=1 ci 2 apod.

--ps