Tabulka na vice stranek

Peter Luciak luciak at creon.profinet.sk
Wed Mar 5 22:35:53 CET 2003

On Wed, Mar 05, 2003 at 09:02:13PM +0100, Petr Vostry wrote:
> Preji pekny den,
>
> potrebuji rozdelit tabulku na dve stranky (dole bude zacinat a nahore na
> dalsi strance koncit).
> Nevite prosim, jakto provest v prostredi tabular?
> Predem diky

	V prostredi tabular nie, ale skuste "longtable", alebo tak nejak sa
to volalo. Alebo "supertabular", "ltxtable", ale ani jeden som nikdy
nepouzil, tak neviem...

> Petr Vostry
> FAV ZCU

by,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

We've found a Subway Sweet-Onion Chicken Teriaki Sand-Witch; may we burn her?
		-- #16, Top 38 Famous Movie Lines Changed To Endorse Products