Centrovani textu

Martin Caslavsky mcaslavsky at macroware.cz
Mon Mar 3 19:54:55 CET 2003

> Pokud chcete centrovat jakesi odstavce v jednotlivych bunkach, tak opet
> tabular* se specifikaci p nebo tabularx se specifikaci sloupce X (musite
> zavolat \usepackage{tabularx}; ma to i dokumentaci). Pak pouzit v kazde
> bunce

Takze nejvic se mi libi tabularx, ale narazil jsem uz v jednoduchem
priklade:

\begin{tabularx}{\linewidth }{>{\centering }X>{\centering }X}
a & b \\
c & d \\
\end{tabularx}

LaTeX mi pise:
! Extra alignment tab has been changed to \cr.
<recently read> \endtemplate
l.72 \end{tabularx}

Kdyz prvni radek napisu jako

\begin{tabularx}{\linewidth }{>{\centering }X X}

tak je to, ok, ale zase posledni sloupec neni vycentrovany.

Mam bohuzel jenom Rybicku, ktery popisuje jenom tabular.

                            Martin Caslavsky
= mcaslavsky at macroware.cz == tel. 603 872 477 =
= MACROWARE s.r.o.   http://www.macroware.cz  =