OT: gs a barevna reprezentace

oldfrog.mail.tex1 at volny.cz oldfrog.mail.tex1 at volny.cz
Mon Mar 3 00:25:01 CET 2003

>Tohle bych taky zvládnul, ale v zadání bylo, že používáte
>pdfcslatex...
>
>Matěj

Omlouvam se za mateni - do dokumentu zpracovavanem pomoci pdfcslatexu jsem
potreboval vlozit eps, ktery byl v CMYKu. Ke konverzi do pdf jsem uzil
gs. Tot vse.

Jeste se zeptam, zdali lze pomoci gs dokument v CMYKu nejak rozume zobrazit
na monitoru. Parametr -dProcessColorModel=/DeviceCMYK v tomto pripade zrejme
nelze uzit.

Diky,
OldFrog.