Existuje neco jako TeXaide pro linux?

Zdenek Krelovec krelovec at students.zcu.cz
Mon Mar 3 09:37:09 CET 2003

Dobry den,
povedlo se mi pritelkini presvedcit, ze Bakalarskou praci by mela psat v
LaTeXu, aby si usetrila spoustu prace. Pri te prilezitosti jsem ji domu na
PC nainstaloval Linux (pod win98 se mi TeXLive  nedarilo nejak slusne
nakonfigurovat). Ale vyskytl se drobny problemek, na sazeni matematickych
vzorcu (hlavne tech slozitejsich) bych potreboval sehnat nejaky program,
ktery umoznuje "naklikani) onoho vzorce a preneseni jeho zdrojoveho textu
do LaTeXoveho zdrojaku. Tj. to co dela pod WinOS program TeXaide.

Jestli nekdo neco takoveho pouzivate, dejte mi prosim vedet.
Dik.
Z.Krelovec

--
Zdeněk Křelovec