Prosba zoufaleho LaTeXisty: jak predelat deklaraci

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Wed Jun 18 12:47:26 CEST 2003

> Samozřejmě! Děkuji mockrát -- zjevně \expandafter je kouzlo, které bych
> se měl konečně naučit. Díky, už to strkám do manuscript.sty.

Myslim, ze nie \expandafter je to prave kuzlo, ale uvedomenie si, ze po
priradeni pomocou \let novy operator nie je ten isty ako povodny (v com sa
lisia, tazko presne povedat) a vynikajuci napad s \iffalse, ktory som tiez
pred mnohymi rokmi pouzil, ale tiez az po konzultacii s p. Olsakom. Tym som
dosiahol, ze \it da  po poslednom znaku v skupine vzdy italic correction.
Pomocou tohoto triku sa da pouzit jednoduchy rtf text ako texovsky zdrojak
(napr. osetrenie hornych a dolnych indexov.)

Zdravi

Anton Surda