xmltex a <itemizedlist>

Karel Zak zakkr at zf.jcu.cz
Fri Jun 6 14:58:51 CEST 2003

On Fri, Jun 06, 2003 at 02:19:23PM +0200, Jirka Kosek wrote:

> V novějších distribucích stačí napsat:
>
> xmlto pdf dokument.xml

 Jsem spokojen s FOPem, zda se ze to dela to co chci a IMHO ten proces
 se zda byt daleko cistejsi nez cokoliv co vola TeX (ted se mozna budu
 muset z teto konference odhlasit:-)) a pekne je prave to, ze lze
 vynechat ty meziprodukty typu FO, dvi apod. Proste DocBook->PDF. Na
 tvorbu dokumentace to staci.

> No nesmíte číst o nějakém tučnákovi, ale o DocBooku :-)

 Ono je to i na linux.cz ...jen jinde nez jsem hledal.

> http://www.kosek.cz/xml/db/literatura.html

 Obsah tohoto souboru uz je z velke casti soucasti meho bookmark.html.
 Dik!

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr at zf.jcu.cz>