xmltex a <itemizedlist>

Karel Zak zakkr at zf.jcu.cz
Fri Jun 6 09:40:25 CEST 2003

On Thu, Jun 05, 2003 at 11:19:15PM +0200, Jirka Kosek wrote:

> PassiveTeX je neúplná implementace XSL-FO a zvlášť složitější soubory s
> FO (které generují i styly pro DocBook) mu dělají problémy. Zkusil bych
> upgrade na poslední verzi PassiveTeXu, ale ani tak není jisté, že to
> bude fungovat.

 Mam PassiveTeX 1.23.

> Pokud potřebujete nějaký open-source procesor FO, je dnes asi nejlepší
> použít FOP. Ještě lepší jsou komerční XEP a XSL Formatter.

 Hmm.. zkusim FOP. Nejde mi ani tak moc o to, abych to nejak prelozil ja,
 ale idealni stav by byl, aby to prelozil bezny user na bezne instalaci
 linuxu :-)

> XEP existuje i v akademické verzi, která je zdarma. Stačí o ní požádat a
> odfaxovat do USA žádost o udělení licence na hlavičkovém papíře
> fakulty/katedry.
>
> http://xep.xattic.com/xep/editions/academic.html

 Dik, mozna bych si sam sobe radost udelat mohl :-)

> Jinak by možná bylo lepší dotazy ohledně DocBooku směřovat do
> cz.comp.text.docbook, resp. odpovídajícího mailing listu
> docbook at linux.cz, abychom XML neposkvrněné TeXisty moc nedráždili :-)

 Presne to jsem hledal, bohuzel na www.linux.cz se clovek o existenci
 takoveho listu docte kulove... ("neposkvrnenym" se timto omlouvam:-).

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr at zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/