Acrobat a osklive fonty

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Jun 5 16:49:34 CEST 2003

Vojtech Hala wrote:

> Dobre, dekuji vsem za odpovedi, omlouvam se za ten casty dotaz. Zeptam se
> jeste trosku jinak. Misto zbytecneho prevadeni budu generovat PDF primo
> pdfTeXem. Jenze Kdyz mam v dokumentu
>
> \font\myfont=csssbx12 scaled \magstep 2
>
> ulozi mi pdftex font jako F17 Type3. Jak se tomu vyhnout?
>
> Diky moc.

No, ja osobne tedy v pocitaci Type1 verzi fontu csssbx12 nemam.
(= nemam soubor csssbx12.pfb). Vy ho urcite mate? Ja mam jen csssbx10.
Zkuste to nahradit nejak takto:

\font\myfont=csssbx10 scaled \magstep 3

Neni to sice uplne presne totez, ale rozdil by nemel byt velky.
Pokud totiz ten font v Type1 verzi nemate, a mate jen .mf verzi,
nahradi se bitmapou prevedenou do Type3.

                                 Lubos Kloc