vlastni float table a indexovani

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jun 5 09:43:54 CEST 2003

On Wed, 4 Jun 2003, Alexej Sveshnikov wrote:

> Staci odstranit radek \addtocounter{table}{-1}. Mimochodem, doporucuji
> misto \stepcounter pouzivat \refstepcounter, protoze to zvysuje nejenom
> tento citac, ale i vsechny podrizene citace.

Nemate pravdu, podrizene citace se nezvysuji, ale vynuluji. Vynulovani
ovsem provede i \stepcounter. Vyzkousejte si:

\setcounter{section}{2}
\setcounter{subsection}{4}
\typeout{\arabic{section}...\arabic{subsection}}
\stepcounter{section}
\typeout{\arabic{section}...\arabic{subsection}}

Vystup je:
2...4
3...0

\refstepcounter se lisi tim, ze navic nastavi makra potrebna pro krizove
odkazy, takze pak funguji \label, \ref a \pageref. Proto u obrazku a
tabulek musite mit \label az za \caption, protoze prave tam
\refstepcounter nastavi spravne potrebna makra.

> Nemate zac.

> Alexej Sveshnikov

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz