Prehled nastroju (La)TeX -> HTML

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Jun 2 21:48:18 CEST 2003

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "Prehled nastroju (La)TeX -> HTML"
ze dne 2. června 2003 v 19:16:49, ve kterém se psalo:

> Snazim se udelat si nejaky uceleny obrazek moznosti prevodu z TeXu do
> HTML. Jde o to veci primarne urcene k tisku, ktere pripravujeme v
> (La)TeXu, vystavovat take na webu v nejake pristupnejsi forme, nez je
> postscript ci PDF.

> Nektere nastroje znam, nektere pravdepodobne ne, ale byl bych vdecny,
> kdyby mi nekdo poslal nejaky prehled + _velmi_ kratky popis o co jde.

jeden z moznych nastroju:
http://hutchinson.belmont.ma.us/tth/

pokud se to podari do konce, dejte vedet, urcite by nebylo na skodu
nekde souhrnne informovat o podobnych strankach (ja se venoval
editorum - http://www.phil.muni.cz/~jokr/tex/tex-editory.html
chcete-li to brat jako inspiraci...)

pondělí 2. června 2003 v 21:44:32
Zdraví Josef Krob - e-mail: jokr at phil.muni.cz