OT Re: deleni slov

Bohumil Chalupa bochal at met.mff.cuni.cz
Mon Jun 2 09:45:15 CEST 2003

On Sun, 1 Jun 2003, Ladislav Dobias wrote:

> Dobry den,
> muzu se zeptat, co je to za skolu? Mam zkusenost napr.
> s Pedagogickou fakultou UK, kde po doptani na pozadavky na
> sazbu diplomky (pro manzelku) dodali take podobne zverstvo
> jako zde popisujete.
>
> Ovsem po dotazu zda to muze byt takto - ukazali jsme vystup
> TeXu v 10pt - rekli, ze je to ma male pismo. Dali jsme tedy
> 12pt a uz to bylo OK.
>
> Oni totiz ze setrvacnosti uz 30 let davaji stale stejne
> pozadavky. Na te skole snad vubec neznaji pocitace, a nevi,
> co uz dneska umi :-)

> [...]

Tohle muze mit jeden hacek: Jestlize hodnotitel posuzuje
rozsah prace podle poctu onech "normostranek", je pri pouziti
proporcionalniho pisma "delka" prace zdanlive mensi.
Coz by mohlo nekomu vadit, pokud by se pocet normostranek
nachazel v blizkosti dolniho konce doporucovaneho rozsahu,
a pouzitim prop. pisma by snad dokonce pod nej klesl.

BoChal.