wrapfig.sty dotaz

benzin benzin at centrum.cz
Wed Jun 25 21:19:00 CEST 2003

Predpokladam, ze mate s wrapfig.sty zkusenosti. Resim ten problem, ze
podle navodu vyplnim vsechno tak jak ma byt. Bohuzel jedineho ceho
docilim, je volne plovouci obrazek, ktery se zaradi kamkoli do textu,
vzdy na levou stranu, vzdy odsazen o vzdalest definovanou pro odstavce,
ale nikdy ne obtekanou textem. Na atributy r, l, h, o, i naprosto nereaguje.

\begin{wrapfigure}[výska obrázku v riadkoch]%
{l,r,atd}[presah ]{sírka}
obrázok, popis obrázku, atd.
\end{wrapfigure}

Hodne by mi pomohl opravdu funkcni priklad.

Lukas Benda

P.S.: Pouzivam LaTex z distribuce TextLive 7. Full instalace (neznam
dohloubky prametry teto instalace)