normostrany, AA

Viktor Patras viktor.patras at post.cz
Fri Jun 13 15:20:24 CEST 2003

Vazeni pratele,
zajimalo by me, jake v praxi pouzivate metody pro zjistovani poctu
autorskych archu, pripadne normostran u dokumentu napsaneho v
TeXu.
Jednak by me zajimalo, existuje-li na to nejaka norma, dale pak jake
jsou bezne dohody s vydavateli, protoze od toho je to asi odvisle.
Neni mi totiz jasne, co vsechno se do toho ma pocitat - pocet uhozu
vcetne mezislovnich mezer, plocha obrazku. Ale co matematicke
vzorce? Predpokladam, ze se asi nepocitaji zahlavi, obsah, titulni
stranka, tiraz, nebo ano?
Zkousel jsem

untex *.tex | wc

ale neni mi jasne, jak tam dostat veci ze zavorek (za pouziti \uv)
apod.
S pozdravem

Viktor Patras