vlastni float table a indexovani

pavel hampl hampl at gncz.cz
Wed Jun 4 18:19:14 CEST 2003

zdravim vespolek,

pisu v LyXu (1.1.6fix4) manual s ocislovanymi tabulkami vcetne
seznamu. Pouzivam k tomu float table. Nektere tabulky jsou ale delsi
nez stranka a potrebuji rozdelit. Na

http://www.educat.hu-berlin.de/~voss/lyx/floats/nonFloat.phtml

jsem nasel definici vlastniho float prostredi (preposilam):

\newenvironment{myTables}[1] {% caption as parameter
    \stepcounter{table}
    \vspace{1ex}
    \addcontentsline{lot}{section}{\thetable\hspace{0.75em} #1}
    \center{\textbf{Table \thetable : }#1}%
}
{%
    \vspace{1ex}%
    \addtocounter{table}{-1}%
}

This environment is called by the structure:

\begin{myTables}{a very long table}

... the table ... or anything else

\end{myTables}

Funguje to dobre, ale nezvetsuje cislo tabulky. Jenom pouzije
dosavadni cislo, kam az jsem dosel, a pouzije ho pro vsechny dalsi
tabulky. Teprve kdyz zase pouziju normalni float table, se cislovani
zase zacne zvetsovat.

Muze mi nekdo znaly rict, kde je chyba v definici?

Dekuji velice,

Pavel Hampl