nefunkcni archiv

Martin Hassman martin.hassman at vscht.cz
Thu Jul 31 09:21:07 CEST 2003

On 31 Jul 2003 at 9:12, Bohumil Chalupa wrote:

> Kecy.
> Kde - jinde?
> Vy jste nekde jinde? Hm, to je mozna dobre. :o)
>
> B.
>
> Kvuji chybe v jedne starsi verzi Mozilly predelavat neco co funguje...

Proc hned tak hrube? V tom navrhu od Yetiho padla i zminka o razeni
vyhledavani a tak.

Tady je otazka jak si to vsichni predstavujeme. Bud povazujeme TeX a LaTeX
za programy, ktere patri do doby vzkvetu Gopheru a dnesni uzivatele
nezajimaji a my nechceme, aby je zajimali a pak ponechme Gopher a nedivme
se, ze LaTeX budou pouzivat jen Mafyzaci, guruove a lide, kteri s nim
vyrostli.

Anebo si myslime, ze LaTeX ma i dnesnim lidem co rici. No a pak
popularizujme TeX jak to jde, vydavejme TechLive CD, a snazme se udrzet
krok s dobou kde to jde.

Kompromis mezi obema pristupy tedy chtit, aby LaTeX oslovil i dnesni lidi
a zaroven jim nevyjit vstric dle meho nazoru neni mozny. Takze se kazdy
musi rozhodnout.

met - martin hassman

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague