Popis instalace MiKTeX..

Jirka Dutka dutka at lazne.cz
Wed Jul 30 19:21:41 CEST 2003

Zdenek Jedlicka wrote:

> Skvely editor je TeXnicCenter
> http://www.toolscenter.org/products/texniccenter/. Bohuzel pro nedostatek casu
> byl jeho vyvoj zastaven. Existuji k nemu vsak zdrojaky.
>
> S pozdravem
>
> Zdenek Jedlicka

Za návod a propagaci TeXu vám patří dík, ale slyšel jste už někdy o
optimalizaci obrázků pro web? Screenshot ConTEXTu o velikosti 2384270
bytů - no fuj... Zkuste raději PNG a snížit barevnou hloubku, JPEG je
vhodný spíš na fotky...

Přeji hezký den,
Jiří Dutka, správce IS
        LÁZNĚ DOLNÍ LIPOVÁ, Schroth, spol. s r.o.
   Lázeňská 248, Lipová-lázně, 790 61, Czech Republic
   tel.: +420 584 421 351  mobil: 777 MATRIX (628749)
   www.lazne.cz  e-mail: dutka at lazne.cz ICQ: 41172451
Prosím, neposílejte mi nevyžádané přílohy ve formátech
.doc, .xls a .ppt (Word, Excel, PowerPoint). Přečtěte si
http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html