CM Type1 fonty v Corel Draw?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Jul 14 14:27:16 CEST 2003

On Mon, 14 Jul 2003, Jakub Zlamal wrote:

> Dobry den,
>    potrebuji nakreslit asi 1000 obrazku. Doted jsem je kreslil v MetaPostu,
> aby v TeXu vypadaly pekne. Na tolik si jich ovsem v kratke dobe netroufam.
> Je nejaka moznost implementovat Type1 CM fonty do Corel Draw a pouzivat je v

Takove programy obvykle k fontu potrebuji jeste AFM nebo PFM, ale to CM
fonty nemaji. Slusny AFM (bez kerningovych paru) se da vyrobit utilitou
getafm nebo printafm, alespon jedna z nich je snad v ghostscriptu.

> nem? Existuje nejaka jina rychla cesta (zkousel jsem Metagraf, ale neni
> vhodny pro praci s krivkami)?

MFpic, PSTricks, existuji i free vektorova kreslitka. Zalezi spis na tom,
jake jsou ty obrazky.

> Dekuji za radu
>
>                 Jakub Zlamal

Zdenek Wagner