TeXovani ciziho zdroje?

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Fri Jul 4 12:01:24 CEST 2003

On Fri, Jul 04, 2003 at 11:37:24AM +0200, David Necas (Yeti) wrote:

> Je mozne, ze jde obejit i tohle, nebo ze to jde udelat
> i lepe, ale zatim jsem nevymyslel jak.

Ted mi to pripada, ze jsem resil neexistujici problem ;-)

Predpokladam, ze si vyrobite vlastni format zalozeny na plainu.
Pak by to melo jit zaridit tak, ze i kdyz vy treba \input
pouzijete, ve chvili, kdy prejde rizeni na uzivateluv
dokument, uz nebude treba, takze nemusi byt dostupny ani
primo ani pres dalsi makra.

Yeti

--
DPM 5.7.2: Do not use tab characters. Their effect is not predictable.