OT k Emacu a Linuxu

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Tue Jul 1 10:30:29 CEST 2003

On Tue, Jul 01, 2003 at 10:20:51AM +0200, benzin wrote:
> A druha otazke je na fandy RedHatu. Chtel jsem si stahnout z RedHatu
> verzi Linuxu 9.0, ale nejak jsem pochopil, ze ke stazeni je jen pro
> platici zakazniky (v anglictine nejsem prilis silny).
> Jak to teda s Red Hat Linux 9.0 je dopravdy?

To je bud nejaky FUD nebo skutecne spatna anglictina.
Mirror v CR napr.:

  ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/9/en/

s Googlem a trochou namahy urcite najdete i kompletni seznam
mirroru...

Yeti

P.S.: Cislo verze je ted uz jen 9, nikoli 9.0.

--
DPM 5.7.2: Do not use tab characters. Their effect is not predictable.