TeX capacity exceeded

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Thu Jan 30 16:42:27 CET 2003

Michael Krbek wrote:
> Ale u makra xypic je to zcela bezne. Dokonce se to specificky
> pise v souboru texmf.cnf (coz je ten soubor, kde se budou delat
> zmeny).  V tomto souboru je potreba zmenit promennou
> main_memory = ...  Ja jsem musel kvuli nekterym diagramum
> zvysit tuto hodnotu na 512000.

Aha, to jsem nevěděl -- sám používám na obrázky Metapost, takže
tohle mě nepostihlo.

> Po teto zmene je treba znovu inicializovat formaty.  Jak se to
> dela a kde se presne soubor texmf.cnf nachazi, zavisi zrejme na
> OS.

Pokud se nemýlím tak by to mělo být u všech web2c-based
distribucí (což jsou kromě emTeXu snad už všechny, ne?)
v $TEXMF/web2c. Znáte nějakou výjimku?

   Hezký den,

      Matěj

--
Matej Cepl,
Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

I know of no country in which there is so little independence of
mind and real freedom of discussion as in America.
    -- Alexis de Tocqueville