Odinstalace TeXLive 6

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Thu Jan 30 14:14:03 CET 2003

On Thu, Jan 30, 2003 at 01:50:16PM +0100, Martin Reznicek wrote:
> Dobry den,
> nejprve jsem si naistaloval woodyho vcetne tetexu. Protoze jsem se ale
> chybne domnival, ze tetex neobsahuje cslatex,

Doufam, ze za to nemuzu ja ;-) Ale ktere distribuce obsahuji
cstex a ktere ne, uz se doufam vyjasnilo.

> nainstaloval jsem
> TeXLive6. Jelikoz ovsem woody uz cslatex obsahuje, chtel bych TeXLive
> odinstalovat. Z manualu se vsak nanejvys dozvim, jak provedu odinstalaci
> ve Windowsech - o Linuxu ani zminka. Dekuji za pomoc a preji pekny den

Proste to smazte. Instalace TeXLive je pomerne lokalizovana
(lokalni? proste je vsechno pohromade). Nejvetsi problem asi
je smazat linky z /usr/local/bin a /usr/local/man, pokud
jste si je nechal udelat, coz lze zhruba

for x in `find /usr/local -type l`; do l=`readlink $x`; if echo $l | grep '^/usr/TeX' >/dev/null; then rm $x; fi; done

Jinak smazte TEXMFMAIN, TEXMFLOCAL a VARTEXMF (definovano
v texmf.cnf, bohuzel nemuzu udat presne adresare, protoze
kazdy to ma nekde jinde, ale pri defaultnim nastaveni staci
smazat /usr/TeX).

Yeti