"Fontovy nastroj"

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jan 30 13:08:34 CET 2003

On Thu, 30 Jan 2003, Hlúšek Radoslav wrote:

> To ano, ale rozhodujuce kriterium v mojom pripade je velkost
> vytvaranych PS suborov. S vyuzitim napr. bm2font je ich velkost
> podstatne mensia.

a neni to nahodou tim, ze ty obrazky vkladate bez komprese a bitmapovy
font s kompresi? Vkladani obrazku rozsekaneho na pismena ma problem v tom,
ze kvuli rychlosti rastrovani se jednotlive casti neusazuji uplne presne.
Pokud se Vam v sazbe posune pismeno o zlomek milimetru, vubec si totho
nevsimnete, ale u obrazku mohou za jistych okolnosti vzniknout pruhy.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/