Kde je archiv konference ???

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Fri Jan 24 14:50:33 CET 2003

On Fri, Jan 24, 2003 at 02:17:52PM +0100, oldfrog.mail.tex1 at volny.cz wrote:
> Dekuji, stahl jsem Date::Parse, ale skript hlasi chybu:
>
> -----------------error-----------------------------------------
> on at of:~> ./cn cstex.1995-05
> Bareword found where operator expected at ./cn line 6, near "3D"
>        (Missing operator before D?)
> Bareword found where operator expected at ./cn line 7, near "3D"
>        (Missing operator before D?)
> Bareword found where operator expected at ./cn line 11, near "3D"
>        (Missing operator before D?)
> Bareword found where operator expected at ./cn line 13, near "3D"
>        (Missing operator before D?)
> [...]

Nevím, jestli to už není na konferenci moc OT, kdyžtak budu
pokračovat soukromě, ale ty chyby jsou podivné. Neřve to na
řádku

use warnings;

takže určitě máte poměrně nový Perl. Zato to řve na všech
řádcích, kde se ve skriptu vyskytuje nějaká proměnná,
přesněji znak dolaru $ (s výjimkou 15, ale tam je $ uvnitř
řetězce). Navíc ono 3D se tam nikde nevyskytuje. Jinou
korelaci jsem nevypozoroval. Nepřihodilo se těm dolarům po
cestě něco zlého?

Yeti