Kde je archiv konference ???

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Thu Jan 16 18:40:05 CET 2003

On Thu, Jan 16, 2003 at 05:51:12PM +0100, oldfrog.mail.tex1 at volny.cz wrote:

> Prima, tohle je bezproblemove. Jeste nemam zadnou zkusenost
> s off-line praci s news archivem. Lze v necem prohlednout a tridit
> podle vlaken a pod? Zatim to zobrazuji vimem...

Asi na to existují nějaké nástroje, ale asi nestojí za to
je hledat. Navrhuju tohle (je to filtr):

#!/usr/bin/perl
use warnings;
use strict;
use Date::Parse;
use POSIX qw(strftime);
$_ = <>;  # skip first ===== line
$/ = ('=' x 79) . "\n";
while (<>) {
  s/=+\n\z//;
  if (!/^From: ((.*)(\n\s+.*)*)\n/m) { warn "Cannot find From\n"; next; }
  my $from = $1;
  if (!/^Date: (.*?)\n/m) { warn "Cannot find Date\n"; next; }
  my $date = $1;
  $from =~ s/.*?([\w.-]+@[\w.-]+).*/$1/s;
  print "From $from ".strftime('%a %b %e %T %Y +0100', strptime($date))."\n";
  #s/\n\n/\nStatus: RO\n\n/;
  print;
}

Sice to nekonvertuje správně časové zóny, ale čert to vem.

V muttu mi to funguje bez problémů. Všechny maily se zobrazí
jako nové. Pokud to tak nechcete, odkomentujte ten Status: RO.

Njoy

Yeti

P.S.: Existuje něco, čím ten archiv číst přímo? Pokud ne,
tak co takhle provést konverzi do mailbox formátu přímo toho
archivu?

--
Outgoing message doesn't contain viruses, unless I intentionally included some.
Odchozí zpráva neobsahuje viry, pokud jsem tam nějaký záměrně nevložil.