WinEdt, TeXLive a CSTeX?

Petr Novotny Novotny.Petr at volny.cz
Sun Jan 26 21:53:32 CET 2003

Dobry den,

existuje prosim nekde na siti nejaky "manual pro naproste
zabednence", jak rozchodit kombinaci WinEdt5.3 s CSTeXem z
TeXLive? Bylo by dokonce mozne, ze se me sny stanou skutecnosti a
nekde existuje pripravena sada maker a ikonek pro WinEdt, aby
zakladni veci fungovaly?

Zkousel jsem hledat kombinaci WinEdt a CSTeX pres ruzne fulltexty.
Jedine, co jsem nasel, byly upravy pani Chlebikove pro historictejsi
verze TeXLive 5 a WinEdt 5.2 - po instalaci do WinEdt 5.3 mi to zacalo
vyhazovat chybove hlasky pri startu WinEdt.

Asi uz starnu nebo co, ale po vcerejsi marne petihodinove snaze
rozchodit TeXLive 6 s WinEdt 5.3 jsem odesel porazen na hlavu.
Zkusim to v nejblizsi dobe s TeXLive 7 (CS-upravene image z
ftp.cstug.cz).

Dekuji predem za nasmerovani na spravnou cestu.

S pozdravem*-- Do what thou wilt shall be the whole of the Law.  [A.
Crowley] --*
*            Petr Novotny | <Novotny.Petr at volny.cz>                  *
*                         |  Prague, The Czech Republic              *
*                         |  http://www.volny.cz/novotny.petr        *