zle riadkovanie v LaTexu

Peter Gasparovic pegas at vlake.army.sk
Wed Jan 22 14:51:34 CET 2003

Neviem pochopit jeden problem (chybu?) v LaTeXu (2e).

Postupne som sa dopracoval k tomu, ze ho sposobuje kombinacia vnorenych
zlozenych zatvoriek s prikazom \LARGE, tak ako v nasledujucom priklade.
V tomto odstavci vyjde zle riadkovanie (1.0) - implicitne mam nastavene
\renewcommand{\baselinestretch}{1.2}.

\begin{center}
  {\LARGE
    aaa aaa aaa aaa a bbb bbb bbb bbb bbb
    bbb bbb bbb bbb bbb bbb bbb bbb bbb bbb bbb bbb bbb
    bbb bbb bbb bbb bbb bbb ccc ccc ccc
  }
\end{center}

objavil som to tak, ze riadky ktore som zalomil prikazom \\ vysli v
spravnom 1.2-nasobnom riadkovani, ale zbytok bol zly.

Nestretli ste sa s tym nahodou niekto - alebo este lepsie, nemate nejake
jednoduche vysvetlenie tohoto spravania?