gnuplot-popisky os...

Robert Marik marik at mendelu.cz
Wed Feb 19 10:59:46 CET 2003

Jednim z reseni by mohlo byt, napsat do popisku cokoliv a jakkoliv, potom
obrazek vyexportovat do EPS a pri vkladani do TeXu pouzit balik PSFRAG,
ktery umi popisky v EPS nahradit TeXovskym textem, ktery je mozne
posunovat, otacet a pod. Jenom by asi byla prace zjistit, o kolik presne
posunout znacku, aby se dostala tam, kam patri - metoda pokus+zpresneni.

Nemam to sice odzkousene s "gnuplotem", ale melo by to fungovat nezavisle
na tom, v cem ten EPS vytvorite (az na par vyjimek, nekdy je nutne
pouzivat jednopismenkove znacky v EPS, TeXovska nahrada teto znacky muze
uz byt cokoliv).

Problem je, ze PSFRAG je jenom pro LaTeX.

Mgr. Robert Marik, Ph.D.                 (Robert Ma\v r\'\i k)
Dpt. of Mathematics, Mendel University Brno   (www.mendelu.cz)
Zemedelska 3
613 00 Brno, CZECH REPUBLIC

tel:+420 5 4513 4030