TeXlive 7 -- TeXshell

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Mon Feb 10 12:15:45 CET 2003

On Mon, Feb 10, 2003 at 11:32:31AM +0100, Josef Polach wrote:
> Dobry den,
>
> Instaloval jsem kolegyni Tex na Win98 a chtel jsem tam dat jako prostredi
> pro obsluhu TeXshell. Prestoze je v nabidce, nenainstaloval se a ani jsem
> jej nenasel na CD (TeXlive7), jen nejakou dokumentaci.
>
> Mohlo se stat, ze by byl TeXshell z distribuce odstranen nebo jsem jen
> takovy neschopa? Asi jej doinstaluji z TL6, tam byl a kolega je s nim
> spokojen...

TeXShell na TL7 určitě je. Protože sám Win newpoužívám,
nemohu bohužel říct nic podrobnějšího, nicméně jsem slyšel
od lidí, kteří je používají, že instalace ve Win2K je bez
problémů, zatímco ve Win9x se TeXShell taky někomu
nenainstaloval. Což vám asi nepomůže, ale patrně tam je
nějaký objektivní problém.

Yeti