bude TeXlive8 skutecne live?

Peter Gasparovic pegas at vlake.army.sk
Fri Feb 7 19:06:21 CET 2003

Zdenek Wagner wrote:

> Taky bych dal prednost tomuto reseni. Chodim instalovat TeXLive ruznym
> znamy a nikdo z nich DVD nema, dokonce vubec nemame DVD v ustavu. Navic
> spousta z tech lidi bud vubec nema pripojeni na Internet, nebo maji
> spojeni pomale, malo spolehlive a drahe. Pokud se mohu spolehnout na to,
> ze vse je na CD TL, pripadne na CD CTAN, mohu nainstalovat vse (a jsou
> uzivatele, kteri po mne chteji napr. hindstinu, bengalstinu, pandzabstinu
> a rectinu). Bude-li to na DVD, pak jim nic nenainstaluju (nebo jen starou
> verzi).

Tiez sa pripajam k tomu, ze DVD je zatial blbost. Dnes uz skoro ziadny
pocitac nebezi bez CDROM (len si skuste nieco nainstalovat z diskiet),
ale DVD nie je az take nepostradatelne, a preto ani velmi rozsirene.

Ak to riesenie ma byt aspon trochu trvale, najschodnejsie to vidim v
podobe samostatneho demo CD (co je pekne hlupy nazov) a dalsich CD
(ktorych moze byt X). Mozno by pomohol ten dotaznik od Ladislava Bittoa,
aby sme vedeli co nutne (a casto) k praci pouzivame, a zbytok vyhodit na
ostatne CD. Nezda sa mi diskriminujuce dat tam iba Win32 a Linux
binarky, ved by to bola iba reakcia na skutocny stav v poctoch
instalacii OS (ale to je iba moj nazor).

Ing.Peter Gasparovic
Air Force Academy in Kosice, Dept.of Aeronautical Engineering
GPS: N48 44.1208, E021 16.1585
tel: (+421-960) 512 377, 483
fax: (+421-960) 512 323
mailto:pegas at vlake.army.sk