bude TeXlive8 skutecne live?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Feb 7 11:45:49 CET 2003

On Fri, 7 Feb 2003, David Necas (Yeti) wrote:

> To je podle me reseni, ktere uspokoji hlavne majitele DVD
> mechanik.
>
> Kdyz uz to loni byla dve CD, tak bych byl radeji, kdyby se
> dala dokumentace na druhe CD a distribuovala se tentokrat
> obe. Toto reseni by umoznovalo pouzivat plnohodnotny TeX
> Live live vsem, nezavisle na DVD mechanice.

Taky bych dal prednost tomuto reseni. Chodim instalovat TeXLive ruznym
znamy a nikdo z nich DVD nema, dokonce vubec nemame DVD v ustavu. Navic
spousta z tech lidi bud vubec nema pripojeni na Internet, nebo maji
spojeni pomale, malo spolehlive a drahe. Pokud se mohu spolehnout na to,
ze vse je na CD TL, pripadne na CD CTAN, mohu nainstalovat vse (a jsou
uzivatele, kteri po mne chteji napr. hindstinu, bengalstinu, pandzabstinu
a rectinu). Bude-li to na DVD, pak jim nic nenainstaluju (nebo jen starou
verzi).

> Yeti

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz