bude TeXlive8 skutecne live?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Feb 7 10:45:19 CET 2003

On Fri, 7 Feb 2003, David Necas (Yeti) wrote:

> Souhlasim, krome toho ty binarky zase tolik nesezerou.

TL7 uz je na dvou CD. Prvni CD ma binarky Win32 a Linux + vsechny baliky,
druhe CD ma binarky pro ostatni systemy + vsechny baliky. Nevim, co presne
znamena, ze v TL8 se to uz na jedno CD nevejde, ale nabyl jsem dojmu, ze
nelze umistit Win32 + Linux + vsechny baliky na 1 CD. CSTUG usoudil, ze
vetsina ceskych a slovenskych uzivatelu pouziva Win32 nebo Linux, takze
CD2 se distribuovat nemusi. Navic nejnovejsi obraz TL mel babelizovany
plain, ktery zpusoboval nejaky problem s csplainem. Proto na TL7cs je
csplain, na ktery jsou nasi uzivatele zvykli. Tedy, uz TL7 je na 2 CD, ale
jeste je zive.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/