Gnuplot

Zdenek Kozisek kozisek at fzu.cz
Wed Feb 5 10:15:18 CET 2003

On Wed, 5 Feb 2003, Vasek Skrivan wrote:

> Dobry den,
>  snazim se vytvaret grafy v programu Gnuplot, ale nejak tam nemohu prijit
> na nastaveni typu car. Tedy presne receno, chtel bych zmenit pouze barvu
> dane cary a ne jeji typ. Pro vystup pouzivam terminal epslatex.
> Pokud by mi nekdo mohl poradfit, byl bych rad.
> Predem dekuji
> Vasek Skrivan

Nevim, zda toto jeste je nejvhodnejsi to TeXove konference.
Myslim, ze neni nutno upravovat rucne PostScriptovy soubor.
Zkuste to napr. takto:

set term postscript enhanced color solid
set output "linecolor.ps"
plot [-5:5] f(x) = a*cos(x), a=0.1, f(x) w lines lt 1 lw 4,\
      a=0.2, f(x) w lines lt 2 lw 4,\
      a=0.3, f(x) w lines lt 3 lw 4,\
      a=0.4, f(x) w lines lt 4 lw 4,\
      a=0.5, f(x) w lines lt 5 lw 4, \
      a=0.6, f(x) w lines lt 6 lw 4, \
      a=0.7, f(x) w lines lt 7 lw 2,\
      a=0.8, f(x) w lines lt -1 lw 2

A v souboru linecolor.ps by mely byt krivky ruznou barvou.
Podotykam, ze pouzivam gnuplot-3.7.1-13 pro RedHat linuxem.

Zdenek Kozisek