Gnuplot

Prochazka Vladimir Prochazka at asd-software.cz
Wed Feb 5 09:00:28 CET 2003

dobrý den,
	Gnuplot jsem uz hodne dlouho nepouzíl, ale v mé instalaci se barva car nadefinovala v souroru wgnuplot.ini. Tam se nadefinují jednotlivé typy car a jejich barva (tusím ze v RGB).Pak stací jen pouzít plot 'c:\inetpub\gnuplot\data\csco.dat' using 1:5 title '' with impulses lt 3 a vybarví mi to barvou (príkaz lt 3), kterou mám nedefinovanou v ini.

[WGNUPLOT]
TextOrigin=0 0
TextSize=640 150
TextFont=Terminal,9