Gnuplot

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Feb 5 08:51:05 CET 2003

Vasek Skrivan wrote:

> Dobry den,
>  snazim se vytvaret grafy v programu Gnuplot, ale nejak tam nemohu prijit
> na nastaveni typu car. Tedy presne receno, chtel bych zmenit pouze barvu
> dane cary a ne jeji typ. Pro vystup pouzivam terminal epslatex.
> Pokud by mi nekdo mohl poradfit, byl bych rad.
> Predem dekuji
> Vasek Skrivan

Tohle bohuzel asi nejde, (pokud to neni v nejake nove verzi). Pro
vzhled cary mate k dispozici jen "linetype" a "linewidth".
Autori (celkem opravnene) predpokladaji, ze v barevnem grafu
staci cary rozlisit barvou (volby terminalu color + solid) a v monochromnim
typem cary (volby monochrome + dashed).
Pri volbe color + dashed tak nelze nezavisle nastavit barvu a typ cary.
(u bodu to lze). Povazuji to za nevyhodu gnuplotu, nicmene
jsem se jeste za leta pouzivani nedostal do situace, kdy bych to _nutne_
potreboval.
V pripade nouze bych to asi resil editaci EPS vystupu, uznavam ale,
ze to neni cesta pro caste pouziti a pro kazdeho.

               Lubos Kloc