Podpora pro psani LaTeX-dokumentu

Tomas Davidek davidek at mail6.cern.ch
Mon Feb 24 12:00:52 CET 2003

Preji vsem dobry den,
  omlouvam se za trochu off-topic dotaz, ale jsem si jist ze je zde mnoho
expertu, kteri auctex pouzivaji. Problem mam nasledujici: pri prechodu
emacs20 (auctex verzi si nepamatuju) -> emacs21 (auctex 11.06-1) se mirne
zmenilo zvyrazneni klicovych slov. Napriklad \ensuremath se nyni zobrazi
sedive, coz neni skoro videt (drive fialove, to mi prislo lepsi). Nevite
nekdo, zda a jak se daji barvy ruznych skupin klicovych slov nastavit ?
V doc/auctex/changes.gz jsem sice objevil:
------------
You can now switch between using the font-latex' (all emacsen),
the tex-font' (Emacs 21 only) or no special package for font locking.
Customize TeX-install-font-lock' for this.
------------
Ale nepovedlo se mi to nijak rozumne nastavit.

Na podobne tema mam jeste jeden dotaz, tentokrat se tyka Lispu. Rad bych
docilil toho, abych v nabidce Command v Emacsu mel pri zpracovavani TeX
souboru moznost ceskeho i anglickeho Ispellu. Slovnik sice umim
prenastavit pomoci M-x ispell-change-dictionary, ale lepsi by bylo mit
prislusnou polozku v menu stejne jako pro LaTeX a CsLaTeX. Bohuzel to se
mi nepodarilo. Prislusna cast .emacs vypada:
(defcustom TeX-command-list
(list (list "TeX Interactive" "tex %t" 'TeX-run-interactive nil t)
(list "LaTeX" "%l '\\nonstopmode\\input{%t}'" 'TeX-run-LaTeX nil t)
(list "LaTeX Interactive" "%l %t" 'TeX-run-interactive nil t)
(list "CsLaTeX Interactive" "cslatex %t" 'TeX-run-interactive nil t)
(if (or window-system (getenv "DISPLAY"))
    (list "View" "%v " 'TeX-run-silent t nil)
        (list "View" "dvi2tty -q -w 132 %s " 'TeX-run-command t nil))
        (list "Print" "%p " 'TeX-run-command t nil)
        (list "File" "dvips %d -o %f " 'TeX-run-command t nil)
        (list "Spell" "<ignored>" 'TeX-run-ispell-on-document nil nil)
        )"")

Nevite prosim, jak modifikovat polozku Spell tak, aby clovek mohl zadat
slovnik ? Zdanlive jednoduche "ispell -d czech" se mi tam uspesne vpasovat
nepovedlo.

Diky moc za rady,

zdravi

     Tomas Davidek