Ruzny pocet parametru makra (plain)

Josef Polách j_polach at email.cz
Sat Feb 15 19:04:42 CET 2003

Dobry den,

Potrebuji napsat makro, ktere muze nekdy pracovat se dvema parametry a jindy
pouze s jednim. Vyskytne-li se pouze jeden, pouzije se na dvou mistech, pokud
jsou dva, pouzije se jeden na jednom a druhy na druhem miste. Pouziti napr. u
nadpisu kapitoly -- Obsah jednoho parametru se pouzije do textu, obsah
druheho (pokud je) do plovouciho zahlavi a do obsahu. Pokud druhy neni,
pouzije se vsude ten prvni. (Neco jako v LaTeXu \section{Nadpis do
textu}[Nadpis do obsahu] -- nebo jak to presne je, dlouho jsem s tim nedelal.)

Chci se samozrejme vyhnout brutalnimu reseni, abych psal pri kazdem pouziti
makra obe varianty nadpisu, i kdyz jsou (vetsinou) stejne.

Pokud mi navrhnete reseni z TBN, str. 38, radek 51 a dal, napiste mi prosim,
jak se to da prakticky pouzit. Nemohu prijit na zpusob, jak je zamontovat do
definice.

Dekuji za radu, hezky den

--
Josef Polách

Odchozí zpráva neobsahuje viry, protože k jejímu vytvoření nebyly použity
výměšky Micro$oftu.
Outgoing message doesn't contain viruses, it was not created using the
secretes of Micro$oft.