Ceske jednoduche uvozovky?

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Mon Dec 22 14:17:03 CET 2003

On Mon, Dec 22, 2003 at 02:09:16PM +0100, Milan Vancura wrote:
> prosim vas o radu. Klasicky v nejvetsim spechu jsem se zadrhl na necekane
> drobnosti - jak vysazet ceske jednoduche uvozovky? Uplne me prekvapilo, ze jsem
> nenasel \clq a \crq. Nadefinoval jsem si je provizorne sam, nevite nekdo, jak
> je to "oficialne" reseno v csTeXu?

Znaky carka a obraceny apostrof maji [v CM] identickou
kresbu, jakou by mely jednoduche ceske uvozovky (kdyby tam
byly), takze je lze pouzit namisto nich -- to je predpokladam
reseni, ktere jste pouzil i vy.

O zadnem ,oficialnim` reseni nevim.

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.