LaTeXovy modul pro Apache

Martin Hassman met at penguin.cz
Sun Dec 21 10:07:46 CET 2003

On 20 Dec 2003 at 20:12, Helena Vildova wrote:

> Tak jsem zjistila, ze pritomnost xsl a css v jednom souboru zpusobuje,
> ze Mozilla pada :-(. Proste spadne okamzite, kdyz se takovy soubor
> pokusim nacist, jakmile smazu vzdaleny odkaz na css (inline kupodivu
> nevadi)

Mohla byste nekde vystavit testovaci ukazku? Event. ukazky s popisky
pada/nepada?

Mel jsem za to, ze kdyz je XSL pripojen pres <?xml-stylesheet ?>, ktery
obsahuje type="text/xsl", tak ho IE bere a Mozilla ignoruje.

met

--
Martin Hassman
Jaky Internetovy prohlizec? Zkuste Mozillu http://www.czilla.cz/