Uprava plainoveho makra na marginal notes

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Fri Dec 19 16:47:53 CET 2003

On 19/12/03 16:15 +0100 or thereabouts, Petr Olsak wrote:

> v 15:15 jsem na adresu fialka.tex at seznam.cz poslal kus zdrojaku te knihy
> vcetne maker, o ktera jde, abych utnul diskusi, ktera mi pripada nedustojna.

> Bohuzel, v 16:00 pan Fialka stale zoufale vola po tom makru.
> Nevim, jak je to mozne, asi jsou draty ruzne rychle pruchodne.

To je pravda, dorazilo to teprve pred chvilkou, coz si jaksi nedovedu
vysvetlit :(

> Jinak: vse, co tu bylo citovano z mych stranek je pravda: jsem vazan
> smlouvou zverejnit knihu v PDF az po vyprodani poloviny nakladu.
> Momentalne je naklad vyprodan nekde tesne pred polovinou.

To je vyborna zprava, gratuluji k uspechu :) K polovicce nakladu prispeju i
ja koupi Vasi knizky, jakmile to jen bude mozne :)

> Zdravim a hezke vanoce

Dekuji mnohokrat za zaslani makra a take Vam preji hezke a klidne Vanoce.

S uctou,

--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka at seznam.cz