Uprava plainoveho makra na marginal notes

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Dec 19 13:16:03 CET 2003

On Fri, 19 Dec 2003, Libor Chocholaty wrote:

> Ze by se jeste neprodala polovina nakladu? Pan Olsak pise na svych
> strankach, ze po prodani poloviny nakladu bude kniha zverejnena ve
> formatu PDF.

Uz se prodava druhe vydani. Nicmene, musite si uvedomit, ze nakladatel
vlozi penize do vytisteni a doufa, ze je dostane zpet tim, ze se cely
naklad kniha. Proto ve smlouve s autorem temer vzdy byva "zakaz
konkurence", kdy autor nesmi zverejnit text knihy elektronicky ani
nabidnout jinemu nakladateli, a to treba i nekolik let po vydani. Nevim,
jakou smlouvu ma Petr Olsak s nakladatelstvim Konvoj, ale v principu
nezavisi pouze na nem, zda bude elektronicka verze TST dostupna.

> Libor Chocholaty

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz