Uprava plainoveho makra na marginal notes

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Thu Dec 18 21:57:41 CET 2003

On 18/12/03 09:39 +0100 or thereabouts, Petr Olsak wrote:

> Dobry den,
>
> pripada mi trochu hloupe odkazovat na vlastni knizku (Petr Sojka by asi
> rekl, ze to je sebestredne:-), ale preci jenom. Tomuto problemu jsem
> venoval celou jednu sekci 7.4 v knize Typograficky system TeX.
> Sekce se jmenuje "Mirne komplikovany priklad".

Dobry den,

dekuji za odporuceni na Vasi knihu, ale nikde na webu jsem ji v elektronicke
podobe nejak nenasel. Muzete mi napsat adresu, ze ktere lze Vasi knihu
"Typograficky system TeX" stahnout? Nasel jsem jenom nejake ukazky, celou
knihu bohuzel ne. Pokud kniha neexistuje jeste v elektronicke podobe, mohl
byste mi prosim Vas zaslat alespon prislusne makro, ktere, jak jste rekl, je
v knize uvedeno jako priklad, na moji soukromou adresu?

Dekuji mnohokrat.

S uctou,

--
Matous Jan Fialka (soukroma adresa: matous_jan.fialka at seznam.cz)

PS: Uvitam nejake ukazky maker i od Vas ostatnich. Na prikladech se clovek take
hodne nauci. :) TeX je dost slozity a pokud si jako zacatecnik nevite s
necim rady, jste vdecni za veskere funkcni priklady reseni problemu. Dekuji.

--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka at seznam.cz
Home Page: http://burdazd.sh.cvut.cz/~socrates/
Linux User Number: 308523 Peace, TeX, GNU/Linux