LaTeXovy modul pro Apache

Milan Vancura milan at ucw.cz
Tue Dec 16 18:11:21 CET 2003

> http://www.albany.edu/~hammond/gellmu/rubymath.xml
>
> se mi zobrazuje uplne nadherne. Neni to temi css styly? Muzete to zkusit

Nedalo mi to (nikdy mi to neda, kdyz se mi neco zobrazuje skoro necitelne :-))
a zkusil jsem to sam. Nekolik postrehu:

1. Pokud ze stranky "Mathematical tests -- mathematical analysis 2"
   http://cabernet.ipv4.liberouter.org:5000/matematicke_testy/priklady/mathematical%20analysis%202/priklad.txm
   okopiruji mathml cast zdrojaku napr. pro Greenovu vetu a vlozim ho do
   lokalne vytvorene kopie te stranky z albany.edu (tj. neprenesu CSS styly),
   fonty jsou hned citelne!

2. stale zustavalo divne mezerovani apod., tak jsem ten mathml zdrojak rucne
   upravil. Pripominal stylem HTML ulozene z Wordu. Vysledek - aspon v moji
   Mozille - opet o tridu lepsi! Indexy u integralu jsou opravdu u integralu,
   nesmyslne mezery zmizely a smyslne se objevily, "dx" u integralu je s
   antikvovym "d" a italikovym "x" apod. A kod se samozrejme vyrazne zkratil.

Ackoliv je mi jasne, ze vycistit jeden maly vygenerovany kod je podstatne
snazsi nez donutit konvertor k tomu, aby totez pak sam tvoril [:-)] posilam
vysledek sve snahy aspon pro inspiraci. A taky pro kritiku - urcite az ho
objevi XML guru jako Jiri Kosek, tak soupis prohresku v mem kodu bude delsi nez
tento mail :-))

Mejte se krasne,

Milan Vancura